Traditie getrouw schrijf ik een - inhoudelijk - stukje over het afgelopen jaar en een stukje over de toekomstplannen in het nieuwe jaar.
Dit keer ga ik het eens heel anders doen.
2022 was een prima jaar voor (sex) ontmoetingsplaats GeWoon in Roosendaal waarin - net als in jouw leven - mooie dingen zijn gebeurd, maar ook minder mooie dingen -
Ik dank alle aardige mensen voor het delen van positieve energie en hun liefdevolle zijn in 2022.
Ik dank alle onaardige mensen voor hun (vaak eenmalige bezoek) en hun gedrag, dat een ieder steeds weer heeft laten zien hoe het niet moet en hoe het beter kan.
Iedereen heeft een aandeel in het GeWoon DOEN. Het bedrijf GeWoon in Roosendaal heeft ook in 2022 hard gevochten om enigszins solvabel te blijven en het zal niemand verbazen, dat het feit dat de Corona crisis gevolgd werd door de energie crisis en de bizarre prijzenoorlog, achter de schermen best wel eens voor hoofdbrekens zorgen.
Maar goed, de positieve energie die we in GeWoon in Roosendaal LIVE van talloze bezoekers ontvangen duwt ons iedere dag weer in de rug.
Heerlijk en hartelijk dank.
![loveys :loveys:](./images/smilies/loveys.gif)
2023 begin ik eens - niet - met toekomstplannen, maar met wat ik het bedrijf GeWoon in Roosendaal, alle bezoekers en de Teamleden van harte gun.
In 2023 gun ik ons allemaal :- Ik gun ons bezoekers - die begrijpen wat je
** in ruil krijgt voor het betalen van de toegangsprijs, of het verkrijgen van gratis toegang in (sex) ontmoetingsplaats GeWoon in Roosendaal.
** Talloze faciliteiten in de 4 playrooms - het vertonen van erotische films - een hoog hygiëne niveau - Teamleden die altijd bezig zijn om de unieke sfeer op verschillende manieren te garanderen - een unieke Praatlaan compleet met warme en koude dranken - een te gek Johanness-Terras - een Fluister-Tuin en de daarbij behorende filosofie die overal aan bijdraagt (uniek) en de aanwezigheid van uitsluitend aardige mensen.
Let op :
** Ik heb het woord sex heel bewust niet gebruikt, omdat je dat
niet in ruil hebt gekregen voor je/jullie komst.
- Ik gun ons bezoekers - die hun eigen verantwoordelijkheid nemen
voor alles wat ze
** niet in ruil krijgen voor het betalen van de toegangsprijs, of het verkrijgen van gratis toegang.
** Vooral het communiceren achter de deur kan een stuk beter,
wie oplet en een mond heeft
kan altijd voorkomen dat er iets gebeurt dat niet prettig is.
- Ik gun ons bezoekers - die seksbioscoop GeWoon in Roosendaal nog een lang bestaan gunnen en zich voorafgaande aan hun bezoek
op ons aller Forum inzetten om
** bij te dragen aan hun eigen bezoek.
** Je kunt het niet maken om - tegen wie dan ook - en waar dan ook over te klagen, als je zelf niets hebt gedaan om bij te dragen aan je eigen bezoek.
- Ik gun ons bezoekers - die - regelmatig - de koppen bij elkaar steken en zelf
** Thema's gaan organiseren, zodat het Team niet meer hoeft te raden waar jullie zin in hebben?
** Uiteraard zal het Team ook mee blijven denken.
- Ik gun ons bezoekers - die er -
bewust - voor kiezen om andere bezoekers
** geestelijke & lichamelijke ruimte te geven (zodat ze zichzelf kunnen zijn), niet oordelen en altijd de wensen van de ander respecteren.
** Mensen claimen, jezelf gespeeld aardig opdringen en - erger nog - mensen ongevraagd aanraken - is zo 2022, in 2023 laten we de ander helemaal zelf een keuze maken en een Playroom kiezen, zonder je daar mee te bemoeien.
Ik gun alle GeWoon in Roosendaal bezoekers & toekomstige bezoekers een gezond, liefdevol en zo probleemloos mogelijk 2023, maar ook het werkelijke antwoord op de belangrijkste vraag die je jezelf kunt stellen : "Wie ben ik?"
Als alles wat ik zojuist heb - durven - zeggen een beetje uitkomt in 2023, dan wordt het GeWoon DOEN nog veel leuker dan het al was, wordt de sfeer nog beter en daardoor ongeëvenaard, maken we nog veel meer nieuwe Vrienden en zal er nog veel meer van gewenste sex-contacten genoten worden. We hebben er weer heel veel zin om 2023 te zien ontstaan en te mogen ervaren en natuurlijk kijkt het hele Team ernaar uit om jullie met regelmaat te mogen verwelkomen.
Prettige Kerstdagen en een plezierige, veilige jaarwisseling gewenst.
Mark
Eigenaar van (sex) ontmoetingsplaats GeWoon in Roosendaal.
Brugstraat 81 te Roosendaal.
Nog geen 100 meter van het station.
Tel - 0165 - 566 499