HOE BIJZONDER IS - DAT GEWOON DOEN - NOU EIGENLIJK?

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

HOE BIJZONDER IS - DAT GEWOON DOEN - NOU EIGENLIJK?

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » ma 20 feb 2023, 12:06

ONZE 14DE VERJAARDAG.

SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal

17 FEBRUARI 2023

Het Team - zij het in wisselende samenstelling - heeft maar liefst 14 verjaardagen mogen vieren.
Terugkijkend op deze verjaardagen (de verjaardagen tijdens de corona waren uitermate sober) is er iets uitermate interessants te zien.
Het GeWoon DOEN is - in al die jaren - enorm en ten goede veranderd en daar wil ik alle lezers met heel veel plezier op proberen te wijzen.
Uiteraard hoop ik dat er veel nieuwe bezoekers en Forum bezoekers meelezen en dat ook zij een goed beeld krijgen van waar GeWoon in Roosendaal voor staat.

De eerste jaren ontving ik op de GeWoon in Roosendaal verjaardagen - dat had alles met mijn toenmalige rol en mijn persoonlijke invulling daarvan te maken - persoonlijke cadeaus.
Denk daarbij aan flessen whiskey en cadeaubonnen.

Mijn persoonlijke verhaal is vast wel bekend, voor wie mij niet kent, zal ik het in 2 zinnen samenvatten.
In 2009 sliep ik nog en eigenlijk zie ik mezelf gedurende de aanloop naar iedere volgende verjaardag iets wakkerder worden. Ik bedoel daarmee dat ik het leven heb leren doorzien en besef slechts onderdeel te zijn van alles om mij heen, dat het leven bepaalt wat mij toekomt en dat ik daarnaast werkelijk nergens controle op heb.

Inmiddels ben ik volledig wakker.
Door te geven ontvang je namelijk veel meer dan je ooit zal kunnen nemen en wie denkt vanuit - wij - komt als vanzelf in liefde terecht.

Die liefde dagelijks en met veel plezier blijven tonen, kun je zien als een steen die je in een rimpelloze vijver gooit.
Je kent dat wel, er ontstaan na de plons heel veel ringen in een groter wordend gebied.
Daar bedoel ik mee dat liefde besmettelijk is - en er als vanzelf op een hele natuurlijke manier steeds meer mensen door geraakt worden - en dat daardoor iets fantastisch is ontstaan binnen de muren van GeWoon in Roosendaal.

Genoeg "onzin" vergeet al het bovenstaande gerust.

Ik ben toegekomen aan het aantonen van de unieke verandering en het delen van de Teamervaring.

De GeWoon in Roosendaal verjaardag is door heel veel GeWoon in Roosendaal Vrienden bezocht en dat ondanks de enorme concurrentie van het startende Carnaval.
Wat een groot compliment voor het GeWoon DOEN is.

Ik heb tijdens het vieren van onze veertiende verjaardag geen enkel persoonlijk cadeau mogen ontvangen.
Dat maakt me blij en trots.
Vanaf NU kan ik in mijn hoofd het woord IK dan ook ver naar achteren dwingen en vervangen door veelvuldig gebruik te maken van het woord - wij -

Daarentegen heeft - het Team - een enorme hoeveelheid aan eten en drinken mogen ontvangen in de meest uiteenlopende vormen van heel veel GeWoon in Roosendaal Vrienden.

Men geeft geld uit om een ander te plezieren en dat is natuurlijk uniek in een wereld die ten onder gaat aan egocentrisme en mensen die zichzelf belangrijker vinden dan het leven.
In een sex-gerelateerd bedrijf is het al helemaal uniek, je zal het elders absoluut niet op deze manier ervaren.
Zou het ergens op de wereld op deze manier bestaan?

Nieuwe bezoekers verbazen zich enorm als we vertellen dat wat we uitdelen voor een groot deel is geschonken door de overige bezoekers.
Mooi om te zien, dat het tonen van liefde een ander meteen raakt.
Denk aan de steen in de rimpelloze vijver ;)

Het Team besloot maling te hebben aan balansdagen en Sonja Bakker.
Taartjes - hapjes - drankjes - van iedereen voor iedereen werden rondgedeeld alsof we een week niet meer mochten eten hierna. :lol:

Het Team leest in alle gedeelde ervaringen op ons aller Forum, dat het achter de deur - in de sex-bioscoop - weer enorm plezierig is geweest, daar maakten we ons uiteraard geen zorgen om - dat zit iedere dag wel goed -
Wij hebben zelf ervaren dat het in ons aller Praatlaan - voor de deur naar de Bioscoop - in een voortdurende en wisselende samenstelling van bekende en nieuwe GeWoon in Roosendaal Vrienden van 12.00 tot 22.00 uur super gezellig is geweest.
Hapjes - drankjes - muziekje - lachen en dollen - interessante gesprekken, een lach en zelfs een traan, wat is ons aller Praatlaan toch een bijzondere toevoeging aan het GeWoon DOEN.
Het is zo leuk om te zien dat alle verschillen die - helaas - in de grote boze buitenwereld blijken te gelden in zijn totaliteit wegvallen en dat iedereen zich welkom voelt en 100% zichzelf kan en mag zijn.

Wij hebben gedurende onze druk bezochte verjaardag uiteraard geen enkele klacht ontvangen en we hebben iedereen de hele dag met een lach op het gezicht zien genieten van het GeWoon DOEN.
Dat was het grootste cadeau voor het Team, dat vrijwel volledig aanwezig was.

Een leuk weetje : Teamleden zijn allemaal "werknemers".
Werken doe je voor geld.
Hoe vaak werk jij voor je werkgever zonder daar geld voor - te willen - ontvangen?
Dat dacht ik al, dat doe je niet hé?
De Teamleden waren allemaal aanwezig op vrijwillige basis en hebben hiervoor geen geld ontvangen.
Is dat GeWoon DOEN echt zo GeWoon?

Wij hebben genoten van de positieve energie en de unieke wijze waarop de GeWoon in Roosendaal bezoekers met elkaar omgaan en met de Teamleden omgaan.
Het Team heeft zich weer met plezier ingezet voor het welbevinden van iedere bezoeker.
We houden van jullie allemaal.

Wij bedanken iedereen die aanwezig was.
Wij bedanken iedereen die heeft gegeven.
Wij bedanken iedereen die heeft bedankt voor wat hij/zij heeft mogen ontvangen.
Wij bedanken iedereen die aan dit ervaringen topic heeft bijgedragen en/of het heeft gelezen.

BEDANKT

We hopen dat iedereen die dit leest, dat iedereen die er niet bij kon zijn, dat iedereen die er wel bij was, dat iedereen die nu nog niet eens van het GeWoon DOEN gehoord heeft, maar er het aankomende jaar kennis mee komt maken, er op onze vijftiende verjaardag ook bij is.

Het Team heeft enorm veel zin in het komende jaar GeWoon DOEN en wij rekenen erop dat jullie dat ook hebben?

Graag gedaan ... ,

Team

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)