ZATERDAG 30 NOVEMBER
Een zeer riskant Thema.
Het verdient dan ook iets meer uitleg.
Thema : De - grootste, schoonste & meest luxe Darkroom - van Nederland en omstreken.
Ga er maar aan staan als bedrijf en dan ook nog eens het welbevinden van iedere bezoeker durven te garanderen....
![Knipoog ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Uiteraard heeft iedere man bij binnenkomst uitgebreid te horen gekregen hoe het in en om ons aller HOTEL werkt.
Ik heb iedere bezoeker verteld dat we op deze DARKROOM DAG wat meer niveau van de Heren verwachten.
Iedere man knikte begripvol en begreep precies waar ik het over had.
We zijn er dan ook trots op, dat er verder geen rare dingen gebeurd zijn en ik daag iedereen uit om elders eens in een darkroom te gaan staan!
Dat verloopt heel anders kan ik je melden!
Normaal gesproken kan iedereen door de ramen in ons aller HOTEL kijken.
Dat heeft te maken met het tegenlicht dat in ons aller Hotel schijnt.
Omdat er dit keer geen tegenlicht was, kon je helemaal niets zien door de ramen.
Dat is natuurlijk een enorme prikkel voor de Heren en dat is de reden dat een enkeling zich - even - niet kon beheersen.
Dat is uiteraard NIET de bedoeling, maar omdat het de eerste keer was dat we dit riskante Thema op deze wijze vierde, heb ik besloten de rode kaarten op zak te houden.
Ik ben blij dat de mensen die gebruik hebben gemaakt van ons aller Hotelkamers - op uitnodiging, of op eigen initiatief - ook een beetje begrip op konden brengen voor de unieke situatie, waar we allemaal even aan moesten/moeten wennen.
Het is allemaal prima verlopen en daar mag iedereen, die aanwezig was, trots op zijn.
Hartelijk dank allemaal.
![loveys :loveys:](./images/smilies/loveys.gif)
(er schiet me ineens te binnen dat ik 1 klacht heb ontvangen van een Stel over een onnadenkende Man - deze klacht had niets met de Darkroom te maken - maar dat heb ik binnen de minuut blijvend en onzichtbaar voor de overige bezoekers opgelost.)
Ik heb echter wel wat opmerkingen gekregen over de muziekkeuze en uiteraard gaan we ervoor zorgen, dat er de volgende keer andere tonen uit de speakers komen.
We horen graag of dit Thema voor herhaling vatbaar is, of dat het geen succes was.
![Afbeelding](https://www.animaatjes.nl/plaatjes/p/pijltjes/69.gif)
Mark
Eigenaar GeWoon in Roosendaal
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499