Deze keer WEER een ervaring van:
Een nieuw Stel dat besloot GeWoon in Roosendaal voor het eerst te bezoeken.
Het GeWoon in Roosendaal Team kan wel zoveel zeggen, de ervaringen van onze bezoekers zeggen meer dan wij ooit kunnen zeggen ....
Vandaag voor het eerst (na al een tijd meegelezen te hebben op het forum) de grote stap gewaagd om echt eens GeWoon in Roosendaal te bezoeken na alle goede verhalen. De ontvangst om 13:15 uur was zoals verwacht heel vriendelijk. Omdat het nog niet echt druk was en geen stamgasten
![Knipoog ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Knipoog ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Al snel samen besloten dat GeWoon in Roosendaal wel wat voor ons is, dus terug naar de balie voor de uitgebreide en perfecte uitleg hoe het allemaal in zijn werk gaat en een kopje thee. Wij hebben de sleutel van de kleedkamer meegekregen en daar ons omgekleed naar sexy schoolmeisjes lingerie en een sexy wetlook jock (ieder zijn ding maar gewone kleren aanhouden vinden wij zelf minder prettig).
Uit de kleedkamer boven gelijk maar de eerste filmzaal bezocht en even naar wat shemale gestoei gekeken. Vrij snel overgegaan naar de hetero filmzaal boven en daar ook weer plaatsgenomen op een mooi bankje. Het duurde niet lang voordat Horneyman? (ik hoop dat we het goed hebben onthouden
![Beschaamd :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Na het touwtje te hebben gesloten, gevraagd aan Horneyman of hij ook bi is zoals ik, wel zo handig als je met zijn drieën gaat stoeien. We hebben heerlijk genoten van elkaar door een hoop voelen, vingeren, beffen en pijpen (en wat kon hij pijpen zeg!). Ondertussen ook met een paar piemels door de gaten gespeeld, waarvan er meerdere klaar kwamen door het gat, heerlijk was dat. Ik heb Horneyman klaar gezogen en gelikt. Na een kleine rustpauze en gezellig kletsen 1 van de mannen achter het koordje uitgenodigd welke al een tijdje naakt stond toe te kijken, want zij snakte ondertussen toch wel naar een lekkere neukbeurt. En man o man daar hebben wij geen spijt van gehad, wat heeft deze jongeman haar goed geneukt zeg. Eerst in standje missionaris en daarna in doggy, keer op keer kwam zij heftig klaar van die harde grote pik. Zij kreeg er zin in en de volgende grote pik mocht er bij komen van haar, dit keer niet om te neuken maar om lekker over grote borsten te laten komen door het lekkere trekwerk van haar. De jongeman moest helaas weg voordat hij heeft kunnen komen. Hierna weer even tijd voor een break met gezellig gebabbel.
Uiteindelijk toch alle drie nog geil en is zij op verzoek nog heerlijk met de vuist verwend door Horneyman, door dit geile gezicht hield ik het ook niet meer en ben ik op het moment supreme heerlijk klaar gekomen in Horneyman zijn mond. Toen was het feest toch wel weer over. Beneden in de kletshoek nog wat gezellig nagebabbeld onder het genot van wat fris en rond 16:45 uur voldaan richting huis gegaan.
Conclusie: Een super geile middag, in een perfect GeWoon in Roosendaal met een paar lekkere mannen (mannen nog bedankt!).
Wij komen binnenkort zeker weer langs en gaan dan wat meer toestellen uitproberen.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
xx Nieuw Stel.
Wij danken ook dit nieuwe Stel, voor het delen van hun ervaring.
Deze ervaring hebben we speciaal voor jou geselecteerd.
Dagelijks verwelkomen we spannende Stellen Roosendaal.
Je maakt dus elke dag kans dit Stel te ontmoeten in GeWoon in Roosendaal,
of één van de vele andere Stellen, Travestie Dames, Heren ( gay - bi - hetero ) of alleengaande Dames die GeWoon in Roosendaal DAGELIJKS mag verwelkomen.[b]
Maak een account aan.
Maak gebruik van een NICKNAME.
En ontdek de GeWoon in Roosendaal sfeer.
Je ontvangt NOOIT berichten of reclame van ons !
Wij staan ook geen zoekmachines, zoals Google, toe op ons Forum.
Je laat dus geen sporen na op het internet.
Wellicht is ons aller Forum net dat duwtje dat je nodig hebt,
om GeWoon in Roosendaal LIVE te komen bezoeken ?
Team
GeWoon in Roosendaal