EEN BI-MAN IN ONZE SEXBIOSCOOP ( 05 JUNI 2018 )

Veel bezoekers delen hun SEX ervaringen.
Wij hebben er speciaal voor jou een aantal geselecteerd.

EEN BI-MAN IN ONZE SEXBIOSCOOP ( 05 JUNI 2018 )

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » di 05 jun 2018, 06:20

Met veel plezier posten we alweer een EERSTE ervaring :

Dit keer van een alleengaande MAN, op zomaar een dag in GeWoon in Roosendaal.

Maandag 5 Juni 2018

GeWoon in Roosendaal verwelkomt een groot aantal Mannen.
Hun sexuele-voorkeur speelt daarbij geen enkele rol.
Gay - Bi - Hetero het is allemaal heel GeWoon !!
Het ultieme bewijs, dat de sfeer in GeWoon in Roosendaal heel bijzonder is

We noemen deze man : First-timer in verband met zijn privacy.
Geniet van zijn ervaring :

hoi allen,
mijn eerste keer hier was op woensdag 23 mei,
ik heb toen een locker genomen en me uit gekleed op mijn boxer na en ben eerst een rondje gaan lopen en de boel een beetje wezen verkennen.
Het ziet er allemaal erg netjes uit en ik moet bekennen dat er best wel wat attributen stonden die me wel aan spraken, de sling en de doktersstoel spraken me wel het meest aan, en ben er dus ook even in beidde gaan zitten en liggen.
Er liepen wel wat mannen rond en niet veel later ook een jong stel wat zich in een hoek aan het uitkleden was, de man volledig naakt en de vrouw had een mooi setje aan.
ze gingen op een matras liggen en begonnen elkaar te strelen en ik zag dat de man een heerlijke pik had, waar de vrouw mee begon te spelen zodat zijn pik keihard stond en ze ging toen op haar knieën zitten en begon hem heerlijk te pijpen.
ik kon het niet laten, maar mijn hand ging mijn boxer binnen en ik pakte mijn pik beet en begon een beetje te spelen
Natuurlijk kwamen er ook andere mannen kijken, sommige keken door de piepgaten en een andere kwam naast me staan.
De man op bed was de vrouw d'r borsten aan het strelen en haalde haar borsten uit haar topje, ze had prachtige borsten met heerlijk kleine tepels, ze stopte met pijpen en kwam wat omhoog zodat hij ook haar sluiting in haar kruis los kon maken en liet haat op haar rug liggen en begon haar lekker te beffen.
Ik zag dat ze een heerlijk kaal kutje had.
Na een paar minuten likken, kwam ze heerlijk klaar en kwam omhoog en begon de man weer te pijpen.
Hij had niet veel tijd nodig want, ik hoorde dat de man wat begon te kreunen en licht te schokken met zijn onderlichaam, ook zijn vrouw merkte dat op en ging verder met hem af te trekken, waarna hij vrij snel zijn zaad in haar handen spoot.
Ze stopte met de show en deden zich weer aan kleden.
De mannen gingen we naar iets anders op zoek en ook ik, maar ik heb ze wel bedankt voor de mooie voorstelling en gezegd dat ik er van genoten had en ging ook verder rond kijken.
Ik ging de trap op en liep de kamer binnen met de travestieten film en zag ook dat er een darkroom was.
Ik ging daar naar toe en zag er een man staan die naar de tv keek, een andere man kwam naakt binnen en ging naast me staan en pakte me bij mijn billen.
Ik liet me niet onbetuigd en deed mijn boxer uit waardoor hij beter overal bij kon en pakte hem bij zijn lekkere grote dikke pik.
Hij was met mijn pik aan het spelen en met zijn andere hand was hij mijn billen aan het kneden en liet en vinger door mijn bilnaad glijden en begon me langzaam te vingeren, dieper en dieper, hmmmmm dat voelde heerlijk aan.
Langzaam draaide hij me zo dat mijn kontje naar hem gericht was en zag ik dat die andere man met zijn pik aan het spelen was, waardoor ik mijn hand uitstak en hem bij zijn ook al dikke pik pakte en hem begon te pijpen, daardoor ging ik best wel voorover, waardoor ik de andere man zijn dikke pik tegen mijn sterretje voelde drukken en langzaam voelde dat zijn dikke pik langzaam in me gleed en hij me lekker begon te neuken terwijl ik nog steeds die andere man aan het pijpen was.
De man die me neukte haalde zijn pik uit mijn kontje en spoot zijn zaad over mijn rug terwijl de andere man zijn pik uit me mond haalde en ik hem verder aftrok en zijn zaad in mijn hand spoot.
1 klein nadeel van de man die me geneukt had was, dat hij weg liep zonder zijn zaad van me rug te halen.
De man die ik gepijpt had pakte wat doekjes en reikte mij die aan, maar ik kon niet overal bij want zijn zaad zat tot aan mijn nek, dus ik vroeg hem of hij me even wilde helpen, wat hij ook netjes deed en verliet toen de zaal.
Een geile ervaring was dat en zeker voor herhaling vatbaar, maar ik zelf was nog niet klaar gekomen en ik ging weer naar beneden naar de gayzaal, ( zaal 4 ) waar ik een grote man zag die achterin stond en ik via een kijkgat keek hoe hij met zich zelf aan het spelen was, maar mijn pik was zo stijf dat ik hem brutaal door een gat stak, vlakbij de man.
Aangezien ik niet zo heel groot ben moest ik wel op mijn tenen staan en voelde zijn hand om mijn pik heen en begon me heerlijk te trekken.
Mijn benen begonnen te trillen en ik zei tegen die man of ik naar hem zou komen omdat ik al trillend op mijn benen stond en best wel moe werd daardoor.
Hij stemde in, waardoor ik omliep en ook hem bij zijn pik kon pakken en hij de mijne.
Ook hij had een lekkere dikke pik en ik vroeg hem of ik hem even mocht pijpen, waar hij uiteraard in mee stemde.
Ondertussen bleef hij met mijn pik spelen, die echt keihard was en op springen stond.
helaas voor mij want hij wilde nog niet klaar komen en zei dat hij even verder ging kijken.
Ik ben toen maar op een matras gaan liggen en me zelf heerlijk afgetrokken en klaar gekomen ben.

Ik ben na even uitblazen mezelf maar gaan aankleden en naar huis gegaan, met best wel een tevreden gevoel en tegen mezelf gezegd dat dit zeker niet de laatste keer is dat ik hier kom, en hopelijk nog meer mannen of een leuk stel of vrouw tegen kom.

geile groet en tot de volgende keer.
First-Timer

Deze ervaring hebben we speciaal voor jou geselecteerd.
Mannen vermaken zich dagelijks prima in GeWoon in Roosendaal.

Je maakt elke dag kans om een alleengaande Dame te treffen in GeWoon in Roosendaal LIVE,
of één van de vele Stellen, Travestie Dames, Heren ( gay - bi - hetero ) of andere alleengaande Dames die GeWoon in Roosendaal DAGELIJKS mag verwelkomen.

Maak een account aan.
Maak gebruik van een NICKNAME.
En ontdek de GeWoon in Roosendaal sfeer.

Je ontvangt NOOIT berichten of reclame van ons !
Wij staan ook geen zoekmachines, zoals Google, toe op ons Forum.
Je laat dus geen sporen na op het internet.

Wellicht is ons aller Forum net dat duwtje dat je nodig hebt,
om GeWoon in Roosendaal LIVE te komen bezoeken ?

Team
GeWoon in Roosendaal

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar Lees zonder inloggen SEX ERVARINGEN