Ontdek waarom onze SEKSbioscoop zo anders is ...

Veel bezoekers delen hun SEX ervaringen.
Wij hebben er speciaal voor jou een aantal geselecteerd.

Ontdek waarom onze SEKSbioscoop zo anders is ...

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » ma 15 okt 2018, 09:37

GeWoon in Roosendaal.
Een rare naam voor een SEX-bioscoop.

Toch hoor je overal vertellen dat de sfeer die de bezoekers en de Teamleden creëren in deze SEX-bioscoop heel bijzonder is ?
Een vergelijk is niet te vinden :
Waar kan je lekker jezelf zijn, zonder dat iemand een oordeel over je heeft ?
Waar zeuren mensen eens niet over je gewicht of je huidskleur, je verlangens, je kleding, je haar, je gedrag, je sex-belevening of je uiterlijk ?
Waar weet je zeker dat alles dagelijks heel goed schoongemaakt wordt en je qua hygiëne geen enkel risico loopt ?
Waar verwacht men totaal niets van je ? ( op het naleven van onze zeer simpele huisregels na )
Waar hoef je NIET seksueel actief te zijn ?

In SEX-bioscoop GeWoon in Roosendaal koesteren we een bijzondere bedrijfsfilosofie.
Hoe die tot stand is gekomen, heeft te maken met de manier van leven van de eigenaar.
" Huhhhhh ?? " horen we je denken, " wat heeft dat er nou mee te maken ? "

Goede vraag die we op dit moment even beantwoorden met een tegenvraag.
Hoe vier jij je verjaardag ?
De eigenaar van GeWoon in Roosendaal doet dat op geheel eigen wijze.
Als je het doorzettingsvermogen hebt om door zijn ervaring te worstelen ( hij is nogal lang van stof ) is het je meteen duidelijk waarom GeWoon in Roosendaal zo'n bijzondere SEX-bioscoop is.

SEX-bioscoop GeWoon in Roosendaal is zeker NIET voor iedereen geschikt.
Ben je op zoek om zoveel mogelijk SEX te hebben en verwacht je dat dat ook zeker moet gaan lukken !!
DAN ben jij zeker NIET de bezoeker die bij ons past.
Blijf alsjeblieft weg.

Sta je optimistisch in het leven, interesseer je jezelf in je medemens en snap dat GEVEN je een stuk gelukkiger maakt dan nemen, dan heb je de meest bijzondere SEX-bioscoop gevonden die er bestaat.
Je bent meer dan welkom om te komen ontdekken of wat je zojuist hebt gelezen daadwerkelijk waar is ?
Wij kunnen wel van alles roepen, ontdek het zelf ....

Zo vier je als eigenaar van GeWoon in Roosendaal je verjaardag.
Ga er maar eens voor zitten ...

Ik begin met mezelf een uitermate plastische en koude vraag te stellen.
Ik verwoord deze vraag op een manier zoals iemand dat zou doen die GeWoon in Roosendaal niet kent en mij al helemaal niet.
( mij hoor je nooit over klanten spreken ... )

" Waarom vier je als eigenaar van een SEX-Bioscoop je verjaardag met je klanten ?
Dat doet geen andere eigenaar van een SEX-bioscoop "

De reden is al even simpel als liefdevol.
Het heeft niets te maken met een verhoogde omzet, in de aandacht staan of cadeautjes krijgen.
Sterker nog de bezoekers van GeWoon in Roosendaal die mij kennen, weten dat de jacht op omzet, aandacht en cadeautjes me eerder doen afhaken dan aanhaken.

Als eigenaar van GeWoon in Roosendaal vier ik mijn verjaardag omdat ik op zo'n dag mijn verhaal kwijt kan, zonder woorden en dus zonder het te vertellen.
In mijn ideale wereld zijn alle mensen altijd aardig tegen elkaar.
Je kan namelijk iemand ook heel aardig zeggen dat je het totaal niet met hem eens bent, of dat hij je even ruimte moet geven achter de deur, of dat het niet gewenst is dat hij jou tracht aan te raken.
Dat werkt perfect !!

In mijn ideale wereld omarmen alle mensen het goede en vergeten ze de rest.
( dank ErikT voor deze prachtige zin )
Heerlijke genieten van positiviteit en nooit meer negatief en vooral gezocht gezeur aan hoeven horen, dat zou de wereld toch een stuk leuker maken.

In mijn ideale wereld GEVEN mensen en denken ze zelden aan nemen.
Ik is niks, wij is alles.
Respect tonen voor het denken, handelen en het zijn van een ander, zonder meteen klaar te staan met je oordeel ( alsof jij zelf zo geweldig bent ;) ) is ook een vorm van geven.

In mijn ideale wereld weten alle mensen dat DE waarheid niet bestaat !!
De waarheid bestaat simpelweg niet door al die tegenstellingen die we iedere dag de lucht in slingeren.
Daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn.
Is wat ik zeg de waarheid ? Is wat jij zegt de waarheid ? Is wat zij zegt de waarheid ? Is wat wij zeggen de waarheid ?
Laat het willen ( en al helemaal moeten ) hebben van gelijk los en gun een ieder zijn eigen waarheid, dat maakt het leven iedere dag weer een ontspannen uitstapje.

Vrijdag 12 Oktober 12.00 uur.
Ik besloot vandaag weer heel erg in het moment te leven.
Net zoals ik me dat iedere dag bewust voorneem.
De laatste weken heb ik gezeik genoeg aan mijn hoofd, maar door alles wat ik doe steeds heel bewust te beleven en te doen, denk ik totaal niet aan dat gedoe als ik er op dat moment toch niets aan kan veranderen.

Heb je wel eens het gevoel dat alles klopt op een dag ?
Dat had ik Vrijdag.
Iedereen kwam met een flinke dosis positieve energie de drempel over en kwam maar voor één ding : Plezier maken met andere mensen.
Werkelijk iedere neus stond dezelfde kant op, geen boze gezichten of klagende mensen, geen gespannen sfeertje of mensen die zichzelf fantastisch vinden en daardoor menen meer rechten te hebben dan een ander.

Er zijn achter de deur vast wel wat mensen te enthousiast geweest (?), er zal vast wel iemand zich tegen de hygiëne spelregels in hebben gedragen (?), maar alles werd op een uitermate vriendelijke en aardige manier opgelost.
Duidelijk en aardig communiceren is de sleutel tot plezier voor iedere bezoeker.
DAT is GeWoon in Roosendaal.
DAT maakt GeWoon in Roosendaal UNIEK in haar soort.
DAT is wat vele duizenden mensen zoeken, maar nog niet weten te vinden.
(omdat we bewust geen reclame maken)

Mijn ideale wereld heb ik zojuist besproken.
De ideale omgang van GeWoon in Roosendaal bezoekers onderling ook.
Dat jij dat gelezen hebt, is voor mij een cadeau, dank je wel.

Ik zal verder gaan met enkele hoogtepunten uit mijn persoonlijke ervaring, zonder daarbij de juiste volgorde aan te houden.
Ik kan niet alles benoemen wat ik heel bewust heb ervaren, dan zou je nog 3 uur aan het lezen zijn, maar weet dat ik alles heel bewust heb ervaren. ( ook mijn contact met jou )

Het begon al met een aankondiging van John Spas. ( invalide John )
Wie beseft hoe hij met zijn handen trilt en hoeveel moeite deze 5 foutloze zinnen hem hebben gekost, kan niet anders dan diep respect hebben voor mijn oude Vriend.
We kennen elkaar al ruimmmm 20 jaar. Mij hebben die 5 zinnen heel veel gedaan.

Dan het feit dat ik ook Vrijdag weer in de auto zat met mijn 75 jarige moeder die toch ook maar weer steeds lekker GeWoon gaat DOEN en puur en oprecht geniet van al die mooie mensen, zoals ze jullie altijd noemt ...

Er werd een mega grote doos met 3 ballonnen bezorgd.
Afzender onbekend. Zonder daar verder op in te gaan, heeft dit mijn hart geraakt.
3 simpele ballonnen.... die plaats nemen in de top 10 van meest waardevolle cadeaus in 54 jaar tijd.
Gevoel is zoveel meer waard dan geld kan kopen.

Er kwamen heel veel gezonde frisse mannen en vrouwen binnen stappen.
We mochten zelfs weer een flink aantal nieuwe Vrienden verwelkomen.
Er kwamen ook flink wat oude bekende binnen stappen en dat is echt enorm te gek.
" Eens een GeWoon in Roosendaal Vriend, altijd een GeWoon in Roosendaal Vriend " is geen reclame slogan, maar een feit.
Ook kwam mijn zeer gewaardeerde en ernstig zieke Vriend, Karel binnen stappen.
Kuch kuch hoest proest, hijg , hijg, maar hij was er ...
De man die een voorbeeld is voor ons allen.
In welk opzicht vraag je ?
Karel is enkel en alleen positiviteit, die klaagt niet zoals wij, als we weer eens buikpijn of hoofdpijn hebben.
Een prachtige man, waar ik van ben gaan houden.
Karel vertelde me dat Angelique ook voornemens was om GeWoon te komen DOEN.
Wauwww, wat een pracht cadeau, iemand die zo ziek is en een behoorlijke tegenslag moet verwerken, was voornemens om ...
Helaas moest Angelique verstek laten gaan, omdat ze een slechte middag had.
Lieve Angelique je voornemen was wat mijn hart verwarmde. Dank je wel.

Een korte toespraak. ( heel fijn )
Prachtige cadeaus. ( dank daarvoor )
Wat me het meeste raakte was een bepaalde toonnatie in de stem van Ellen toen ze voorlas, dat ik mensen inspireer om na te denken over de manieren waarop je je leven kunt leven..
Één zin, tussen al die andere zinnen die Ellen voorlas, deed mijn hart sneller slaan.
Ik ben echt geen dwaas. Ik weet echt wel wat er in de wereld speelt. Ik snap ook dat een SEX-bioscoop geen locatie is, waar men normaal gesproken over de zin des levens spreekt, manieren van leven en omgaan met levensproblemen bespreekt.
Al worden er nog honderden toespraken gehouden in honderden verschillende SEX-bioscopen, deze zin staat niet op de kaart !!
Dit zeg ik niet omdat ik bijzonder ben, of beter dan jij, of omdat dit mijn EGO streelt, hahahahaha , het idee alleen al.
Dit zeg ik, omdat we elkaar dus blijkbaar bereiken van mens tot mens.
Er ontstaat in de loop der tijd zoveel vertrouwen in elkaar dat we als vanzelf persoonlijke dingen delen met elkaar. ( ook dat kan, zonder je anonimiteit te verliezen !! )
Dat is echt heel bijzonder en past enorm bij de realisatie van een unieke plek waar een ieder welkom is, zonder dat een ander daar een oordeel over heeft.
Zelf heb ik veel mogen leren, ik zou pas een dwaas zijn als ik het niet zou delen, indien ik daar iemand mee kan helpen.
Ik ben een bevoorrecht mens om de leukste baan van de wereld te mogen combineren met aardig zijn en iedere bezoeker te mogen en kunnen zien als een gelijke.
We zijn allemaal gelijk en allemaal op zoek naar geluk.
Wie dat beseft kan zijn of haar EGO uitzetten en lekker zichzelf zijn, als we dan toch allemaal gelijk zijn, laten we ons daar dan maar naar gedragen ook ;)

Een man ( ik schat van Surinaamse afkomst ) kwam naar me toe en vertelde dat hij GeWoon in Roosendaal regelmatig bezoekt, maar mij nog nooit had gezien.
Hij sprak uit het altijd zo enorm naar zijn zin te hebben en zijn ogen en gelaatsuitdrukking deden daar een schepje bovenop. Wat een heerlijke vent om naar te kijken, wat een positieve stuiterbal, te gek !!
We hebben samen wat gedronken, tot hij vroeg, " Mag ik achter de deur, want ik heb niet zoveel tijd vandaag ? "
" Hahahaha, natuurlijk man, doe lekker je ding" zei ik. Met een lach van oor tot oor, liep hij weg. Ik hoop dat hij het leuk heeft gehad,maar eigenlijk twijfel ik er niet aan.

Sirenes, het geluid kwam steeds dichterbij.
Vlak voor de deur gingen ze uit.
Problemen bij de buren ? Natuurlijk liep ik naar buiten. Op nog geen 50 meter zag ik een man overdwars midden op de weg liggen. Hij was aangereden door een auto.
Het zag er van een afstand niet best uit.
Ik wenste hem en zijn naaste familie in gedachte alle kracht van de wereld.
Wat een tegenstelling, ik had het leuk en hij lag daar kwetsbaar en alleen op straat.
Toch was ook dit weer een cadeau voor me. Ik besefte me nogmaals hoe bevoorrecht ik ben dat ik deze mooie dag aan het ervaren was.
Als je je ogen open hebt zie je van alles om je heen, waardoor je beseft dat het meeste in jouw leven eigenlijk toch wel enorm positief is, als je het vergelijkt met miljoenen mensen in Nederland en verdeeld over de rest van de wereld die het toch echt zoveel slechter hebben dan jij ...

Terug naar binnen ...

Ik heb heel veel kleine cadeautjes mogen ontvangen, niet verpakt in papier, ik kon ze ook niet vasthouden.
Het waren allemaal momentjes.
Gezichtsuitdrukkingen van mensen.
Handelingen.
Woorden.
Handdrukken.
Een bepaalde oogopslag.
Een knuffel.
Een teken van herkenning.
Ik heb genoten van "suf geneukte" gezichten komende vanachter de bekende deur.
Ik heb genoten van het bekijken van mensen die met elkaar zaten te praten.
Ik heb genoten van mensen die het leuk hadden met elkaar.

DAT allemaal bij elkaar is de enige reden waarom deze eigenaar, van deze SEX-bioscoop zijn verjaardag viert.
Ook in de ervaring die ik vandaag post, heb ik weer heel bewust het woordje IK vaak gebruikt.
Zo vaak het woordje IK achter elkaar, met de bedoeling om een fantastisch SAMEN te creëren ...

" Wacht niet op bijzondere momenten, maar maak de GeWone momenten bijzonder. "

Ik heb genoten van Vrijdag 12 Oktober.
Dankbaar voor je woorden, je cadeautjes, je energie, je komst en het lezen van mijn gebrabbel vandaag ...
groet ik je.
Namasté
( Het licht in mij, groet het licht in jou, wij zijn één )

Mark

Je hebt het gehaald.
Wat is hij lang van stof hé ?
Wij vinden deze ervaring bijzonder genoeg om met jou te delen en koesteren de hoop dat jij ook snel eens GeWoon komt DOEN
Brugstraat 81
4701 LD
Roosendaal
75 meter van het station.
Ruime parkeergelegenheid voor de deur.
Openingstijden :
Maandag tot en met Zaterdag van 12.00 tot 22.00 uur.
Zondag van 12.00 tot 18.00 uur.

Gay Mannen.
Bi Mannen
Hetero Mannen
Alleengaande Dames
Travestie Dames
Stellen.
Kijkers .
Doeners.
Iedereen is meer dan welkom om eens lekker GeWoon te komen DOEN

Wil je een account aan maken op ons aller Forum ? ( ruim 18.000 leden )
Bezoek dan NU onze site : http://www.gewooninroosendaal.nl

Team GeWoon in Roosendaal

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar Lees zonder inloggen SEX ERVARINGEN