SEKS-BIOSCOOP GEWOON IN ROOSENDAAL OMARMT TRAVESTIE DAMES

Veel bezoekers delen hun SEX ervaringen.
Wij hebben er speciaal voor jou een aantal geselecteerd.

SEKS-BIOSCOOP GEWOON IN ROOSENDAAL OMARMT TRAVESTIE DAMES

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » zo 02 dec 2018, 07:43

Deze keer het verslag van de ervaring van iemand met ongekend schrijverstalent :

Een Travestie Dame.
Haar naam is : Anooniempieh

Wat heeft zij ervaren in GeWoon in Roosendaal LIVE ?

GeWoon in Roosendaal verwelkomt een groot aantal Travestie Dames.
Het ultieme bewijs, van hun populariteit binnen de muren van seks-bioscoop GeWoon in Roosendaal.

Als ik weer naar huis rij, hoor ik een nummer van Klaatu door de speakers:

It started off a routine day
I got through the morning in the usual way

I caught the bus on time

Good morning, Mr. Driver, drive
..... .....
Would even make a dead man yawn”

Die tekst pakt me...

Gelukkig vloog de ochtend om en net iets voor 12 uur was ik er. Eerst een goed gesprek met de eigenaar van GeWoon in Roosendaal, Mark. Een heel goed gesprek, open en met wederzijds respect. Bedankt!

Er waren al wat mannen boven toen ik mij ging omkleden. Dit keer alleen. Geen hulp van Diluppa, een travestie zusje van me, wel de pruik. Beetje make-up, sexy lingerie, de cup A onder het topje, strapless jurkje erover blik in de spiegel.... Klaar. Ik draai de deur weer op slot en een naakte, vriendelijke man bewonderd het resultaat meteen. Zo zo.... ik zei ik moet nog de sleutel inleveren. Zijn hand gaat van mijn lijf. Het record het snelst hand op mijn lijf is dan al gebroken...:-) Na het inleveren weer naar boven de spiegelkamer in. Achter mij wat mannen en terwijl ik mijn hakjes uitdoe wordt t al wat drukker. Ik kruip het bed op. Ik denk dat mijn strapless jurkje wat omhoog komt want een man raakt al snel mijn gevoelige billen aan. Het kanten slipje wat ik er onder aan heb is ook open van achter... Een 2e komt achter mij en we verwennen elkaar. Ik pijp om beurten en wat kijkers staan rondom ons heen. Best wel braaf er is nog ruimte genoeg.... de 2e man blijft liggen en achter mij wisselen verschillende keren de mannen. Na een half uurtje wordt t wat rustiger.

Eerst nog de darkroom in. Niet veel te beleven nog, dus loop ik naar de benedenzaal. Dan bij de benedenzaal waar het druk is bij t koord. Een stel is hier passievol bezig. Mooie vrouw met bril verwent de man. Ik kijk even en loop verder naar het L bed. Ik sta daar kort en als paddestoelen schieten hier twee pikken door de gloryholes. Ik kan kiezen. Ik ben er ff mee bezig en kijk achter mij. Er staan wat mannen te kijken. Pijp een pik klaar en draai weer om. Tussen de kijkers nu ook het stel! Ik weet niet meer of ze wenkten maar oo een gegeven moment was ik die man aan het pijpen, gestuurd door de dame met bril. Hartstikke geil natuurlijk ook met die kijkers om ons heen. Het schiet weer door mijn hoofd dat ik hier GeWoon een stel lig te plezieren! Mijn handen gaan ook over vrouw. Mooie benen in lange broek en het topje van gaas laat niet te fantaseren over. Mijn hand gaat richting haar borsten terwijl ze zachtjes mijn hoofd op en neer beweegt. Zij bepaald het ritme waarmee ik de man pijp. Dan gaat haar topje uit en 2 werkelijk prachtige borsten van het type: niet te koop maar als het zo zou zijn waren het bestsellers. Mooi stevig en zacht. Het feestje gaat zo nog even door. Kijkers rondom. Dan staat de man op, trekt zich klaar en spuit over de buik van de vrouw. De tissues komen weer tevoorschijn.

Dan weer naar boven. De voorzaal in. Een andere tv dame is verschenen en we komen in contact. Even later komt een ander stel de zaal in maar gaan al snel naar beneden. Een enkele man kijkt nog naar hoe we, ik en de tv dame elkaar strelen terwijl we de film kijken. Ik ga op het bed liggen en doe mijn jurkje uit. Alleen in slipje en bh lig ik daar. Er gebeurd niet veel verder. Ik loop weer naar nu de achterzaal doe mij hakjes uit en ga op t bed liggen. Een vriendelijke man brengt mijn jurkje, “ die was toch van jou?” Hij blijft staan en ik begrijp waarom. Niet veel later pijp ik de man naar zijn hoogtepunt

Na een tijdje ga ik weer de spiegelkamer in en lig even rustig. Af en toe een man dan weer een kijker. Een man wil mij neuken maar t lukt niet helemaal.
Ik blijf nog even liggen. Ook wel lekker even rust.

Ik trek mijn hakjes weer aan en loop naar de achterzaal. Daar zit de andere tv dame en ik ga naast haar zitten. We strelen elkaar weer. Zo lekker allemaal. Haar pik is stijf en een andere man komt met een soepele beweging voor mij staan. Zijn pik op mondhoogte, blijf er dan maar eens van af.... het 2e stel komt de kamer in. De man van het stel heeft erg veel belangstelling en even later vraagt hij of hij naast mij mag zitten. Blijkbaar verstond ik het verkeerd want hij begon meteen aan mij te zitten. Heerlijk deed hij dat en zijn vrouw komt achter ons staan. Ze streelt mijn armen en schouders hals. Het feestje veranderd in een sprookje. Andere mannen staan daar weer achter en even later wordt ze op het bed geneukt. Ik draai mij om op de stoel, om van het spel te genieten. De man zit nog steeds aan mij en speelt heerlijk met mijn billen en kanten string die even hiervoor gewisseld had met het broekje met open achterkant. Het jurkje had ik maar even uitgelaten. Het is echt een sprookje! De vrouw wordt heerlijk verwend op t bed mannen er omheen eentje voor mij en de man achter mij nog steeds volop met mijn kontje bezig. Dit duurt toch wel even en de vrouw heeft even rust nodig. Ze komt weer naar de stoelen, ook ik raak haar borsten aan. Enkele mannen pakken haar ook. Wordt een beetje te druk. Om echt rust te krijgen gaat ze nu naast mij tegen de muur zitten. Ik laat haar ook maar met rust streel alleen haar arm. De man gaat nog even door met mij en maakt verschillende complimentjes over mij tegen de vrouw. Even later gaat t sympathieke stel naar beneden en een andere man neemt de plek over. Ik voel een klieder glijmiddel en hoor een verpakking van een condoom opengescheurd worden. Zijn pik prikt tegen mijn billen om even later mij te gaan neuken. Nog steeds kijkers rondom en ik omgekeerd op de stoel, knieen op de zitting, armen op de rugleuning. Door de opening tussen de stoelen kan ik de andere man pijpen. Wat een feest!

Tijd voor wisseling van de zaal. Ik ga naar de spiegelzaal om even uit te rusten maar een man volgt mij. Ik doe de hakjes weer uit en kruip plagend het bed op. De man komt mij achterna en fluistert: “ik heb je net geneukt” in mijn oor. We liggen in elkaars armen en strelen elkaar. Dan ga ik zijn paal pijpen en verander van positie. Ik hoor weer mensen binnenkomen en terwijl ik de man blijf pijpen voel ik weer een hand over mijn billen, naar onder en mijn ballen en pik worden onder handen genomen. Ik pijp nog flink door en pets! Een hand slaat op mijn billen! Pets pets je voelt t gebeuren. Zo gaat dit feestje nog even door tot de man heerlijk klaarkomt.

Dan is t echt tijd om naar huis te gaan. Snel mijn jurkje aangedaan en de sleutel opgehaald. Omkleden en sleutel inleveren bij Rapunzel. Ze herkent mij nu, zegt ooh ben jij het! En dan komt het:
(Staat de galm aan?)

Galm: “je bent een mooie meid......” galm

Hoor ik dat goed?

Nog meer galm: “Je bent een mooie meid!”

Wat een geweldig en leuk compliment. De 2 mannen in de koffiehoek hebben het ook gehoord en merken nog op van zo daar kan je ff mee vooruit!
Zeker weten en met het zoveelste hoogtepunt wordt deze middag afgesloten.

Tevreden, voldaan en met heel veel binnenpret rij ik naar huis. Mijn auto is te klein voor de brede glimlach op mijn gezicht. De ervaringen in de zalen het superleuke compliment op t eind, wat is het leven toch mooi als je er zo van kan genieten. als ik wegrij hoor ik het nummer van Klaatu waarmee ik dit bericht begon: het startte als een “routine day” en de ochtend “would even make a dead man yawn” het werd een dag om nooit te vergeten “would even make a dead man smile”

Mark bedankt voor het ontvangst in GeWoon in Roosendaal en het goede gesprek
TV Dame, stellen en mannen bedankt voor de plezierige momenten

Het was weer prachtiger dan ooit....

Anooniempieh

Wij danken deze Anooniempieh voor het delen van haar ervaring.

Deze ervaring hebben we speciaal voor jou geselecteerd.
Travestie Dames zijn meer dan welkom in onze seks-bioscoop en zijn enorm populair.

Je maakt elke dag kans om een Travestie Dames te treffen in GeWoon in Roosendaal LIVE,
of één van de vele Stellen, alleengaande Dames en Heren ( gay - bi - hetero ).

Maak een account aan.
Maak gebruik van een NICKNAME.
En ontdek de GeWoon in Roosendaal sfeer.

Je ontvangt nooit berichten of reclame van ons !
Wij staan ook geen zoekmachines, zoals Google, toe op ons Forum.
Je laat dus geen sporen na op het internet.

Wellicht is ons aller Forum net dat duwtje dat je nodig hebt,
om GeWoon in Roosendaal LIVE te komen bezoeken ?

Team
GeWoon in Roosendaal

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar Lees zonder inloggen SEX ERVARINGEN