MIJN GEILE ERVARING IN SEX-BIOSCOOP GEWOON IN ROOSENDAAL

Veel bezoekers delen hun SEX ervaringen.
Wij hebben er speciaal voor jou een aantal geselecteerd.

MIJN GEILE ERVARING IN SEX-BIOSCOOP GEWOON IN ROOSENDAAL

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » za 02 maart 2019, 11:48

NEW STYLE SEX-BIOSCOOP

GEWOON IN ROOSENDAAL

BRUGSTRAAT 81

ROOSENDAAL

( 75 meter van het station en ruime parkeergelegenheid in de buurt )

Dit keer willen de lezers de ervaring van een TraVestie Dame niet onthouden.

Een TraVestie Dame.
Haar naam is : CHANTY

Wat heeft zij ervaren in GeWoon in Roosendaal LIVE ?

GeWoon in Roosendaal verwelkomt een groot aantal Travestie Dames.
Het ultieme bewijs, van hun populariteit binnen de muren van seks-bioscoop GeWoon in Roosendaal.

De ervaring van Chanty

Deze keer weer eens op een donderdag, het thema ( Girls With Something Extra ) sprak mij ergens wel aan en gezien het aantal lezers zou het best druk kunnen worden...

En dat werd het ook!
Na het gebruikelijke warme welkom de kleedruimte in en de vraag wat doe ik aan. Ik koos voor mijn hakkenlaarzen kort jurkje met lange mouwen klein kanten bikinislipje en jarretelles. Ik kreeg nog even bezoek van een vriendelijke tvdame uit Belgie. Even aan haar tietjes voelen zag er zo lekker uit.
Na de kletshoek de Deur door en rechtsaf de zaal 1,333 in. Ja die is echt nog beterderderst geworden. Ik liep langs het kleine bed, zag daar al 2 mannen liggen langs het koordje even het L bed stonden al aardig wat mannen in deze zaal, en daarna het kleine bed op, nou ja klein...om deze eens te testen. Moet zeggen er passen aardig wat mannen op. De 2 mannen maakte een plekje vrij om lekker tussenin te gaan liggen. Hmmm de ene, nacht al eens eerder ontmoet, had een klein stringetje aan en zat al met zijn pik te spelen, de ander een lakslip waar het een en ander al heerlijk aan t groeien was. En toen ik daar lekker tussen lag kregen we een toeloop van toeschouwers! niet te weinig! Ik had mij omgedraaid en mij jurkje was wat omhoog gedaan, slipje opzij en de handen van de mannen kwamen over mijn benen, mijn lijf, mijn borsten, alles werd aangeraakt geknepen gestreeld, ogen door de kijkgaten achter mij een pik door de glorieholes... Had ik maar wat DNA van een duizendpoot, ik kwam snel al handen te kort. De actie was deze keer begonnen. Mannen drongen zich een plekje voor t bed, deden lekkere dingen met elkaar met mij. De Belgische tvdame deed ook volop mee. Ooh heet dat orgie? Na wat pikken en verschillende standjes verder bleef ik met 1 man op het bed over en heerlijk genoten.

Zo dat was het eerste feestje met volop extra
Tijd voor rust in zaal 4. Hier draaide een lekkere heterofilm. Die ga ik eens lekker vanaf het bed bekijken en via de glorygleuf kon ik hem mooi zien. Nou ja gaat er eentje voor staan met een apparaat... Weg film en ik had natuurlijk kunnen zeggen; “pardon mijnheer zou u misschien zo vriendelijk willen zijn een stapje opzij te doen zodat ik de film kan vervolgen?” Nee ik had zijn pik al in mijn handen voordat ik over de vraag had nagedacht. En na wat gefrunnik door die gleuf kwam hij het bed op. Lekker naast mij en ik veranderde van standje. Tijdens het draaien zag ik TraVestie Dame Febe. Ik groette haar snel en ging verder met de man. Pets! Voel ik daar een lekkere klap op mijn billen? Hmm en daarna een hand die onmogelijk van de man naast mij kon zijn. Ook hier weer extra zo lekker...

Vanaf dit bed alles weer een beetje op orde gemaakt. Zat wat dingen scheef en richting het bankje gelopen. Daar bleef het ook niet echt rustig en dit blijft zo’n spannend plekje. Ben er later nog eens geweest...

Nadat ik alles weer een beetje gefatsoeneerd had naar de darkroom gelopen en afgewacht... En ja waarom eigenlijk fatsoeneren want hier gebeurde natuurlijk ook weer het e.e.a. Je kijkt om je heen. Je ziet sommige hun blik snel afwenden andere blijven kijken, andere zijn lekker met zichzelf of hun buurman bezig. Ikzelf had er ook weer wat te doen en het was als spelen in de speelgoedwinkel. Pak maar wat je pakken kan. Het gangetje was goed bezet met veel actie.

Dan maar even de zaal in en 2 man lagen op het bed tegen de achterwand. Ze hadden het lekker druk met elkaar en ik dacht dat ik maar de film ga kijken. Niet op een stoel nee achter de stoel en met de mannen achter mij. Ff teasen en ja hoor voelde ik daar al een hand over mijn jurkje gaan richting billen... Zo spannend en lekker weer...

Dan maar weer naar beneden zaal 1 in. Ik zag TraVestie dame Febe daar weer staan en even beter begroet. Ze herkende mij nauwelijks toen ik mijn naam zei. “Wat ben jij getransformeerd, zo mooi geworden” Zo leuk om die complimenten te horen! Dankjewel Febe dat deed mij weer zo goed. En ze pakte mijn kontje beet streelde erover en maakte weer zo’n mooi compliment! Enne ze wilde die weleens over haar knie hebben... Oef oohhh dat leek mij wel geil en zo liepen we naar een plekje, lekker! Het bankje in zaal 4. Ik over de knie, wilde eigenlijk de andere kant heen maar daar zorgde Febe ff voor dat dat niet ging gebeuren. Dus terwijl ik over haar knie lag werd mijn jurkje omhoog geschoven, billen gestreeld en afwachten... PETS PETS kreeg daar een pak slaag van haar! Maar lekker want daarna weer strelen knijpen. En wat er ook gebeurde, ik keek even op en stond ehm lag ik oog in oog met een ander eenoging monster. Wat een lekkere pik stak daar door de gloryhole. En terwijl ik daar mee bezig was weer PETS PETS en zachtjes tedere strelen. Nu lag ik er natuurlijk voor de andere misschien weer te lekker bij maar Febe Petste lekker door en hield andere handen van mijn billetjes af. Ze gloeiden al lekker toen ik wel vreemde handen voelde. Een ander lekker zusje met blond haar zat mij lekker te strelen en het pak slaag van Febe ging maar door. Net zoals er aan de voorkant nog wat eenogige monsters belangstellend kun oog door het gloryhole staken. Tsjonge tsjonge wat een extra genot hier. We sloten even af met een onderonsje van Febe en de mooie blonde tvdame. Zag daarachter nog wat bekende gezichten en er werd nog wat in broeken gevoeld geloof ik.

En zo was het tijd om zaal 1 weer eens te bezoeken en aan de geluiden hoorde ik dat er achterin wat actie was. En ja hoor daar zat dat blonde tvsletje met geknield voor haar een andere tvdame lang donkerblond haar haar te pijpen. Ik ging door de toekijkende mannen naar de blonde toe en stond naast haar. Ze pakte mij bij mijn kruis streelde lekker over mijn slipje en ik zag hoe de tvdame die haar pijpte vanachter door wat mannen werd gestreeld, gepakt noem maar op. Haar geile witte kanten slipje werd omhoog getrokken haar billen gestreeld en haar pik gepakt. Lekker om dat allemaal te zien. En wat een leuk groepje ontstond hier. Volop belangstelling voor de actie. En die was hier ook genoeg.

Tja de spiegelkamer, daar was ik nog niet geweest en lekker om mij rug genieten van wat er komen gaat. Beentjes beetje uit elkaar en na wat voorbijgangers een man die binnenliep, rondje maakte weer naar buiten, weer terug even bij het bed blijven maar resoluut weer naar buiten loopt. Nou die komt niet meer terug. Dacht ik want niet veel later resoluut naar het bed, schoenen uit en schuift hij lekker richting mij. Eerst wat gefrunnik en gestreel, niet zo spannend voor de toeschouwers want die zijn er niet veel, komt het hardere werk. Nou hard werd die zeker werd hier ook weer lekker met af en toe een vreemde hand erbij.

En dan is het toch tijd geworden voor de pets ehm :nono: kets nee :nono: kletshoek. Febe zat daar en Mark had versterking gekregen van Sol. En gelachen hier. Kreeg een laadpaal van Mark. Mark gaf hier nog een perfecte demonstratie hoe weiger ik ongewenste personen de deur. Ja met ogen nog groter dan alle gloryholes bij elkaar hadden deze personen geen plezierig vervolg van de avond gegeven. Goed gezien en nog beter goed met wederzijds respect opgelost. Klasse!

Na een snelle make up herstel actie en psst... even tussen ons, niet verder vertellen maar ff gelijk besloten nog wat langer te blijven. Het was al zo gezellig vanmiddag.
En er kwam weer een nieuwe bezoeker die zich even moest omkleden. En nadat ik het sleuteltje van de kluis had ingeleverd terug naar de darkroom daar Febe weer tegengekomen maar veel verder kwam ik niet want er was weer wat te doen. Via via kwamen we in de spiegelkamer terecht. En wat gebeurd er? Ze haalt daar een maatje komkommer uit haar slipje, tis dat die niet groen was maar anders had ik er een stukje afgebeten. Na eerst lekker met het puntje van mijn tong dat verboden fruit geteased te hebben vol in de mond en pijpen maar. Haar ademhaling verraadde dat ze het wel lekker vond. Nou ik ook! En komt daar die net omgeklede cd de kamer in. Lig natuurlijk weer helemaal goed en de cd komt achter mij staan. Mijn voeten raken haar komkommer aan en haar handen mijn billen. Febe vraagt of ik wat naar de rand van het bed wil schuiven, ik knik ja want met volle mond mag je niet praten. En oh oh dit extra feestje gaat maar door en intussen staat het kamertje al aardig vol met mannen die zich aan het bevoelen zijn en andere die al een stapje verder zijn en hun pik uit hun broek hebben gehaald. De explosie van Febe is nog te horen als ik mij omdraai en recht naar een wel hele mooie donkere jongen kijk... Oei dat ziet er lekker uit en zijn bruine komkommer komt al lekkerder uit zijn broek. Nou die wilde wel een bezoekje van mij. Wat een mooi afgetraind lijf zeg! In het hoekje van de zaal hem lekker klaar gepijpt.
Naast mij krijgt Febe van de tvdame met het lange donkere haar eenzelfde beurt. :nodding:

Zaal 4 omgekeerd wachtend op het bankje wat komen gaat. Heb er nog niet genoeg van gekregen en een man die in de darkroom al wat belangstelling had komt achter mij staan. Heerlijk dat gefriemel weer en hij vraagt of ik met hem op het bed gaat liggen. En zogezegd ook daar weer blikken van mannen die meegenieten van ons spel. We strelen, trekken en voelen overal en ik laat hem lekker spuiten.
En nog is de avond niet klaar. Om de reden die ik ff vergeten ben beland ik met nog een man in de spiegelkamer en wordt het daar ook weer een feestje hij mag ook lekker klaarkomen en zo eindigt deze avond toch nog.

Maar ik heb nog wat vragen?
Waar was Cody? ( je had op ons aller Forum aangegeven er ook bij te zijn ) Als je er was heb ik je niet herkend sorry,
En wanneer kreeg ik de peilstok :?: van Febe binnen? Je kwam daarna no zo lekker over mijn billen... Was in de spiegelkamer maar zijn we daar nu 1 of 2 keer geweest? Er is ook zoooo weinig gebeurd. :nono:
Maak nog even de deur van de eregallerij der niet genoemden open, blijf vooral terugkomen, dankjewel allemaal voor deze wederom geslaagde middag en avond
En grote dank weer voor het Team nu bestaand uit Mark en afgelost door Sol. Geweldig dat jullie dit weer mogelijk maakte.

Vrijdag 8 Maart 2019 is het tussen 12.00 en 22.00 uur
HARDCORE SEX DOENERS DAG
in SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal.
Ik denk dat ik er komende vrijdag er weer ben.. :lol:

Groetjes Chanty

Wij danken deze spannende TraVestie Dame voor het delen van haar ervaring.

Deze ervaring hebben we speciaal voor jou geselecteerd.
Travestie Dames zijn meer dan welkom in onze seks-bioscoop en zijn enorm populair.

Je maakt elke dag kans om een Travestie Dames te treffen in GeWoon in Roosendaal LIVE,
of één van de vele Stellen, alleengaande Dames en Heren ( gay - bi - hetero ).

Maak een account aan.
Maak gebruik van een NICKNAME.
En ontdek de GeWoon in Roosendaal sfeer.

Je ontvangt nooit berichten of reclame van ons !
Wij staan ook geen zoekmachines, zoals Google, toe op ons Forum.
Je laat dus geen sporen na op het internet.

Wellicht is ons aller Forum net dat duwtje dat je nodig hebt,
om GeWoon in Roosendaal LIVE te komen bezoeken ?

Team
GeWoon in Roosendaal

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar Lees zonder inloggen SEX ERVARINGEN