SEKS-BIOSCOOP - GEWOON IN ROOSENDAAL -
ONZE LIEFDEVOLLE BEDRIJFSFILOSOFIE ❤️ MAAKT ONS UNIEK!
BRUGSTRAAT 81 TE ROOSENDAAL
http://WWW.GEWOONINROOSENDAAL.NLTELEFOON : 0165 - 566 499 "JE KUNT OVERAL EN OP DE HELE WERELD TERECHT, MAAR JE MOET GEWOON IN ROOSENDAAL ZIJN" Vandaag op mijn verjaardag, trakteer ik, want zo hoort dat
Al jaren deel ik in ons aller Fluister-Tuin van alles en nog wat en met heel veel plezier.
- Ik heb namelijk iets ontdekt, dat geluk aantrekt -
Het is
niet mijn persoonlijke waarheid - want mijn IK heeft er niets mee te maken - je hoeft niets te geloven van wat ik aanreik en het is verstandig en volwassen om te onderzoeken of het klopt?
De wachttijden in de
geestelijke gezondheidszorg zijn enorm.
De agressie neemt zienderogen toe.
Steeds meer mensen raken burn-out, of ervaren innerlijke strijd op de meest uiteenlopende manieren.
Liefdevol handelen is uitzonderlijk geworden. Vanaf het Corona gedoe staan we tegenover elkaar, in plaats van dichter naast elkaar, dat een stuk normaler geweest zou zijn, gezien de idiote omstandigheden in die tijd.
De uitspraak van de Dalai Lama die pontificaal en zeer opvallend op onze etalages is te zien - "
Wees aardig wanneer het kan, het kan altijd" - trekt heel veel aardige Mensen aan, maar wordt helaas ook door een aantal Mensen over het hoofd gezien.
Ik zie en hoor van alles om me heen, dat helemaal niet zo hoeft te zijn, maar puur en alleen zo is, omdat het - veel mensen - ontbreekt aan de juiste kennis. Absolute Geestelijke Vrijheid is altijd spiritueel.
Het heeft te maken met je diepste wezen, dat niet geketend, niet verward, niet ziek kan zijn, of in de gevangenis van het denken gestopt - kan - worden.
Zoek je "welbevinden" niet langer in - aandacht van anderen - het vergroten van je zelfvertrouwen - verlangens - spullen - bezit - prestaties - vrienden - vakanties - via social media - of op welke andere manier dan ook - maar - ontdek je Absolute Geestelijke Vrijheid in het vergroten van je kennis. De stukken die ik deel worden door veel mensen gelezen, toch komt er (veel te) weinig energie terug van de lezers.
Als het zwijgen te maken heeft met schaamte, maak dat een ander account aan (een Fluister-Tuin account) en praat geheel vrijuit.
Er is niets mis met een - extra - en volledig anoniem Fluister-Tuin account, sterker nog, dat is misschien wel slim om te doen. Blijf je nog langer meelezen en zwijgen?
Of is dit het liefdevolle duwtje, dat je nodig hebt ......? >>> KLIK hier <<< en ontdek dat GeWoon doen zoveel meer is dan .... Namasté ❤️
Mark