HOE WEET IK NOU ZEKER DAT ER STELLEN KOMEN?

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

HOE WEET IK NOU ZEKER DAT ER STELLEN KOMEN?

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » wo 11 feb 2026, 13:12

WE ZIJN ECHT KLAAR MET DAT EGOCENTRISCHE GEDOE OP ONS ALLER FORUM!

Aankondigingen zijn géén garantie – en negatieve speculaties stoppen per direct.

Beste SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal Vrienden en bezoekers ...

We moeten het ergens over hebben.

Op dit forum kondigen sommige bezoekers hun komst aan. Dat is leuk en absoluut sfeerverhogend. Maar het is en blijft een minderheid van onze bezoekers. Wie denkt dat je op basis van aankondigingen kunt inschatten hoe een dag zal verlopen, zit er simpelweg naast. Als wij afhankelijk waren van alleen aangekondigde bezoekers, dan hadden wij 30 jaar geleden onze deuren al moeten sluiten.

Wat we absoluut niet meer accepteren, zijn reacties waarin wordt gesuggereerd dat een dag “de moeite niet waard” zou zijn omdat er bijvoorbeeld geen stellen hebben aangekondigd. Dat soort uitspraken is ongepast, ongefundeerd en schadelijk. Niet alleen voor ons bedrijf, maar vooral voor de sfeer.

Dit creëert een nare, egoïstische dynamiek:

Het legt een enorme en volstrekt onnodige DRUK op Mensen.

Het suggereert dat deelname aan seks een soort garantie is.

Het reduceert andere bezoekers tot een middel om een doel te bereiken.

Het ontmoedigt mensen om te komen.

Het ondermijnt een liefdevolle en respectvolle bedrijfsvoering.

Je mag denken wat je wilt. Maar niet alles wat je denkt, hoeft uitgesproken te worden. Zeker niet wanneer het gebaseerd is op onzin aannames en bovendien anderen negatief beïnvloedt.

Op onze etalageramen staat niet voor niets:
“Wees aardig wanneer het kan, het kan altijd.”

Dat geldt op ons aller Forum ook zeker..... .

Het voortdurende “ik, ik, ik”-denken en handelen zonder oog voor de gevolgen voor SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal moet stoppen!
Wij nemen onze verantwoordelijkheid voor een veilige, respectvolle en prettige omgeving.
Dat betekent concreet:

Vanaf vandaag worden speculatieve, negatieve en sfeer-ondermijnende berichten over verwachte opkomst of vermeende ‘waarde’ van een dag zonder waarschuwing en/of uitleg verwijderd.

Wie lekker GeWoon komt DOEN, komt voor de beleving, de sfeer, het contact en het moment.
Niet voor garanties.
Die geven wij niet en die bestaan ook niet.

We verwachten volwassen gedrag van volwassen mensen.

Dank voor jullie begrip en medewerking.

Team

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

2026?Klaar om te ontdekken en GeWoon te DOEN?

Kondig op tijd aan Denk WIJ Laat verwachtingen los

Ruimte Geven = Ruimte Ontvangen

En ja,wie hier echt durft te ZIJN,merkt: alles kan, niets moet,daardoor ontstaat het GeWoon DOEN als vanzelf
GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)